20091108

Hejhej!
hemma nu igen,
känns att man varit lite aktiv för omväxlingens skull,
dock är jag inte lika trött som jag trodde jag skulle vara.
mycket snabbt spel var det,
få igång bollkänslan igen efter uppehållet.
jag har nog saknat fotbollen mer än jag insett själv asså..
aja, nu i vinter kör jag på så gott det går, sen i sommar ger jag järnet!
hoppas på ett riktigt bra år utan skador.

anyways, har bastat och fräschat till mig lite,
ska nog strax lägga mig och sova så jag orkar med skolan imorrn :)
efter skolan ska jag träffa Emelie,
sen på kvällen tror jag att Peem och Albin skulle komma.
blir en eller två skräckfilmer då, hehehe.
slaggar hos Emelie gör jag också!
ska bli så jävla kul!!!! fett länge sen ju.

aja, orkar inte skriva mer.
har en mobil nu, så mitt liv är back on track.
cya!

Inga kommentarer: