20091118

Hejhej!
Intressant beteendeplanering men det är ju inte så man leviterar
uhum, översättning?
fattade inte riktigt vad du menade, vem du nu än är.

anyways, tittade precis på las vegas,
och danny är ju så jäääävla snygg.
aja, mams har köpt nässpray så jag kan andas med näsan nu.
och imorrn, om jag inte fattade fel, så får jag min mobil.
GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTT

stannar nog hemma imorrn med,
har ju feber till och från hela tiden så lika bra det.
måste ju va frisk till på söndag!

annars så är det antagligen bio som gäller på fredag,
ivarsson har bokat biljetter till new moon!
hoppas den är lika bra som ettan.. hehe

ayah, pappa jobbar natt idag så jag tror mamma snackade något om att beställa hem lite mat..
hehe.. tror det blir pizza eftersom jag redan ätit kyckling idag.
aja, ingen är social på msn så jag ska väl ta mig en till panodil,
och sen lägga mig i sängen.
ciao

Inga kommentarer: