20091104

tjoho!
äntligen fixat en bild till headern,
inte den bästa men bättre än bara en tråkig text.

har inte pluggat ett skit än och klockan är snart 20,
gud va bra det kommer gå på provet imorrn.
nemen, jag kan inte plugga.
är helt lost asså, fattar nada shit.

vill sova tidigt men det blir väl att jag tvingar mig själv att läsa igenom dom där 100 sidorna tills jag tuppar av eller något..
fått i mig en kycklingrulle iallafall, så energin borde ju finnas.. någonstans.

nej gud va depp jag är..
ingen mening med att skriva något mer.
hörs imorrn, efter en lååååång dag i skolan.
pusspuss

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg bild :)
Kolla på länken om den kan hjälpa dig nåt med ögat men jag tror du fixar provet skitlätt. Ta lite varm choklad och vispgrädde MUMS

http://user.tninet.se/~bxf528q/eye/eye.html