20091107

Tjoho!
hemma nu,
har ingen mobil och jag har ångest..
fattar inte hur 2 mobiler kan gå sönder helt utan anledning på 1 dag.
jag lovar, mobiler har något emot mig.

anyways,
köpte lite cola och grejer,
sen träffade vi Emelie och Albin en stund (lämnade tillbaka mobilen bla..)
sen drog vi oss hem till Elin och kollade på film,
men efter ett tag gick Elin så vi fick titta på filmen själva.
filmen va inte ett dugg läskig.. :/
aja, gick till IFK och sa hej och hejdå till Elin,
sen gick jag hem.
ska väl sova om en stund,
eller så fastnar jag här ett tag till, som vanligt.
imorrn måste jag iallafall upp innan kl. 15, usch.

ska iallafall träffa Elin imorrn,
sen blir det nog att vi träffar annat folk med.
niiiiice

aja, har inget mer att skriva,
ska msna lite sen får jag se om jag sover eller nått.
hörs imorrn (idag)
puss!

Inga kommentarer: