20091218

haha, jadu Emelie!
du är ju litegrann som min partner,
och jag har sjukt tråkigt så jag gör ett test om oss ;) HAHAHAH
nevars, men fan, har tråkigt så.

Du & din partner (Bästa vän)

Vad heter ni? Sara och Emelie :)
Hur träffades ni? Skitungen började på dagiset jag gick på :)
Hur länge har ni varit tsm? tyyyp.. 10-12år kanske ? haha
Är ni förlovade? nej för fan, gifta.
Bor ni ihop? haha nej,
Har ni barn? haha nej, vi funderar på adoption..?
Har båda körkort? hehe nop
Isåfall, vem kör bäst? JAG!!!!!
Kommer du ihåg er första kyss? hahahahaha klart jag gör.. not
Vem sa "Jag älskar dig" först? don't remember!
Vem är äldst? jag -.-
Vem fyller först på året? I do :)
Vem är längst? jag igen, hehe :)
Vem sjunger bäst? haha, aldrig hört Emelie sjunga seriöst, så jag igen!heheheh
Håller ni i handen på stan? daaaahhh?
Var nån av er oskuld när ni träffades? öhhh ja, va ju typ 3-4år haha
Kände ni varann innan ni blev ihop? haha nej, blev ihop på msn haha
Har ni någon speciell låt? flera låtar :)
Har ni stora framtidsplaner? yes, turkiet i sommar!
Har ni gråtit i varandras armar? inte båda samtidigt.
Har ni varit utomlands tillammans? hihi jaa, och snart igen :)
Vilket är ert bästa minne? har för många med min lilla pluttebabyyyy
Vem lagar bäst mat? I do :)))
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? går en promenad och pratar :)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? ibland haha :)
Blir du lätt svartsjuk? nej, hahahahaha
Brukar ni bråka? inte lika ofta längre :)
Ringer eller SMS:ar ni mest? smsar hahaa!
Vad är hans/hennes finaste kroppsdel? löööve her eyes!
Brukar nån av er prata i sömnen? haha ja, eller mumla iaf.. haha

haha, nu ska jag sjunga vidare! ciaaao

Inga kommentarer: