20091213

Hejhej!
Elin åkte hem för typ 30min sen,
så sen dess har jag suttit vid datorn och lyssnat på musik :)
ätit en hel del pepparkaksdeg med,
så nu strejkar min mage haha.
gör skitont!
anyways, tog en bild innan promenaden förut för att testa mobilkamran utan blixt, hehe.
lite mysigt med snö är det allt, men iiiinte mycket.


iallafall, Elin och jag gick en rätt kort promenad förut,
men vi hann att prata om en hel del!
stannade en liten stund på donken också, ofc, haha..
jag känner mig som en stamkund där!
är det inte en cheese så är det en cola.
får verkligen dra ner på den där skiten nu, ska ju till thailand.
Och vem vill se ut som en köttbulle på stranden? inte jag iaf.
tog iallafall en bild när vi va påväg nerför brinkenbacken,

suddig som fan, men det va kallt! haha
och sist men inte minst!
tack för helgen Emelie,
länge sen vi umgicks "såhär mycket", saknar det.
längtar till turkiet i sommar med!
förra gången va ju inte helt fel :D
I love you, best friend.


nu ska jag sova!
hörs imorrn igen,
och ska verkligen försöka ha någon bild att ladda upp då :)
pusspuss!

Inga kommentarer: