20091219

let me be your hero

Hejhej!
som det fetto jag är, så sitter jag självklart och tjockar i mig massa godis,
dricker dock vatten till eftersom någon (läs Kim) har druckit upp colan.
aja, good for me I guess, behöver inga fler kilon innan Thailand heh.
nehfan, färdigtjockat för min del..

åkte lite pulka med Emelie, Dennis, Emil, Macke och Johan (?) förut :)
eller, vi åkte inte direkt så mycket, men en gång iaf! haha
sen så gick Emelie och Jag in igen, medans dom andra skulle åka runt och glida med deras mopeder..
aja, kul att få träffa min brud igen iaf :)

imorrn är det söndag,
borde egentligen åka till träningen,
men mamma jobbar kväll och Lina är i sthlm så jag har ingen skjuts, hehe.
blir att träffa Emelie igen istället :)

dom senaste dagarna har jag inte gjort iordning mig,
och jag kommer antagligen inte göra det imorrn heller (söndag lixom)
så det är därför det inte har kommit upp några bilder..
men nu är det iaf så att det är exakt 31 dagar kvar tills vi åker till Thailand,
så det får bli en bild från första veckan i turkiet med Emelie för snart 2år sen.
ska bli så jävla skönt att komma bort från snön och kylan!


anyways, varit trött hela dagen, så ska nog lägga mig i sängen om en stund..
hörs imorrn igen!
bye

Inga kommentarer: