20091208

Tjoho! haha
ska snart tillbaka till skolan och dansa (idrott),
men innan dess ska jag bädda sängen och se om det finns något gott i kylskåpet :)
glömde min mobil imorse,
så va tvungen att gå hem på franskan och hämta den så har haft en lång rast från halv ett :)
tror att jag slutar tre idag,
så är väl hemma runt halv fyra kanske :)
vet inte riktigt vad jag ska hitta på,
men kanske ska till Emelie lite senare och titta på resor till turkiet :)
vi ska ju förmodligen dit i sommar igen!

dessutom så ska antagligen min kusin och min farbror komma hit över nyår, ska bli skiiiitkul!
träffar ju dom så himla sällan, och hon har aldrig varit här tidigare!

nejmen skit, klockan är tjugo i och jag har inte bäddat sängen än!
hörs nog ikväll om jag inte ska plugga,
pusspuss!

Inga kommentarer: