20091227

you're everything I want

Godmorgon!
vaknade precis här hos Emelie, hehe..
stumpan ligger fortfarande och försöker sova,
så jag va snäll och lät henne lägga sig i sängen ist. för soffan ;)
blev ju så att jag drog hit igår, och sov över :)
vi funderade på att dra och sola vid åtta igår,
men kom på att det stängde kl. 21 så det sket sig.. heh
kanske ska sola idag istället om den där latasaken i sängen går upp någon gång :)

haha, jag är dööööhungrig men känns elakt att väcka henne när hon alltid låter mig sova ..
fast nu har hon nog vaknat till lite, så jag ska vänta en stund till, sen bombadera henne med FRUKOST-vrål, hehe, dvs om jag orkar haha..
aja, kanske skulle träffa Peem sen,
vet inte riktigt om vi bestämde det or not?
annars blir det nog något annat kul :)

neh, nu jävlar kurrar min mage, så nu ska hon upp.
latero!

btw, titta vad jag hittade.. hehehe

Inga kommentarer: