20100114

boooring

För att jag har sådär extremt tråkigt slänger jag in en sån här:

50 frågor

senaste:
mening du sa: mhm, okej, hejdå..
personen du pratade med: syrran
du fick sms av: Ivarsson :)
du kramade: Peem skulle jag tro?:)

idag:
kläder: mjukisar, tjocktröja, linne, underkläder
bättre än igår: hah, dunno

imorgon:
är det: friiidaay!
planer: träffa Elin och Zandra! woho :)

favorit:
nummer: 13
färg: massor
årstid: utan tvekan sommaren.

frågor och svar:
saknar du någon?: om jag gör.
humör för tillfället: fett sur asså
det första du gjorde imorse: gick upp ?
vad åt du sist?: cheeseburgare, fetto I know
vad irriterar du dig på?: fett mycket just nu
vem tänker du på just nu?: mamma
tror du personen tänker på dig med?: noway
vart reste du sist?: finland
vad gjorde du igår kväll?: tränade
liknar du din mamma eller din pappa?: noway, inte någonstans på något sätt.
ler du ofta: haha, om jag gör.. i stort sett jämt, bland folk iallafall :)
välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kärlek, lätt
önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: alla gånger.. haha
i vems säng sov du inatt?: my own
vilken färg har din tröja?: svart

sorg:
har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: inte direkt.
har du någonsin gråtit dig till sömns?: joo..
gråter du när du skadar dig?: brukar vanligtvis inte göra det, men det händer väl ibland

lycka:
är du en glad person?: det skulle man nog kunna säga :)
vad gör dig glad?: vänner! och mycket, mycket mer.
önskar du att du var lyckligare?: nej, jag är rätt nöjd, oftast :)
kan musik göra dig glad?: HELL YEAH! haha :)

kärlek:
har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?: yes :)
har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: absolut!
har du en flick/pojkvän?: yes, peem :)
är du nöjd med det?: mer än nöjd :)
är du kär?: OM JAG ÄR!

hat:
vem hatar du verkligen?: hatar nog ingen direkt.. men finns vissa personer jag tycker mindre om.
har du någonsin gjort en hat-lista?: haha.. ja, flera stycken t.o.m, NÄR JAG VA LITEN, men inte ensam haha.
är du en mobbare?: verkligen inte.
har du varit så arg på något/någon att du börjat gråta?: jovars.
har du blivit sviken någon gång?: flera gånger tillochmed.

skolan:
gillar du skolan?: ibland, ibland inte.
värsta ämnet?: idrott asså.. fyfan
har du spytt i skolan någon gång?: nix
är skolmaten god?: sällan.

puss!

Inga kommentarer: