20100117

Hejhej!
kom nyss hem från träningen,
har käkat lite och så med.
fett jobbig träning, styrkepass..så jag är helt slut nu!
tror jag ska sova alldeles strax,
måste bara packa ner alla grejer jag ska ha med mig till thailand :)
annars idag så har jag bara legat i sängen med Peem och myst,
Syrran kom hit med Alexander och William ett tag på dagen med,
så lekte lite med Alex också.. haha, hans fantasi är helt otrolig asså!
dinosaurier och apor under sängen.. haha!
så himla gullig!

meeen.. imorrn är det sista skoldagen på ett tag då.
känns rätt skönt, fast känner redan nu att jag kommer ligga efter som bara den.
sen runt sex nån gång drar vi oss ner till huskvarna,
övernattar där.. och så någon gång åker vi till flygplatsen på tisdag :)

är jättepepp på att åka utomlands nu asså!
känns helt underbart att åka iväg till lite värme :)
kommer dock sakna folk här i stan asså..
men, två veckor kommer bara svischa förbi och så är jag hemma i kylan igen.
men det blir nog nice iaf :)

kanske ska läsa på glosorna lite grann nu innan jag börjar packa?
hah, så blire.
vi hörs kanske imorrn innan jag åker :)
annars hörs vi nån gång när jag kommit fram :)
puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sola, ät gott och sov nu inte hela tiden :)