20100116

Hejhej!
lillebror väckte mig för att visa att han rakat av sig håret.
seriöst, jag har nog aldrig blivit väckt på ett hemskare sätt!
uschan, fattar inte vad han tänkte med..men gjort är gjort tyvärr.

hade skrivit ett inlägg igår på natten när jag kom hem,
men eftersom Johan ringde så la jag mig i sängen och pratade med honom,
och hux flux hade jag somnat.. och datorn hade stängts av när jag vaknade.

gårkvällen va rätt slapp :)
vi började med att äta tacos hos Elin,
sen satt vi i hennes säng och lyssnade på musik och pratade :)
sen lyckades Elin, på något jävla vänster, tjata med oss till donken för att träffa Simon.
va fett mycket folk där, så det va väl ändå rätt okej bortsett kylan när donken stängde och vi stod utanför med alla andra.. haha
gick hem runt ett halv två för att slippa frysa ihjäl iaf :)

slapp iallafall åka till stan med mamma,
så fick sova några timmar..
ska visst börja packa och så snart,
eller plocka fram allt iallafall sa mamma..
så jao, blir väl att leta efter sommarkläder i garderoben.
sen ska bby komma hit nån gång med :))

äsch, jag känner mig så jävla ofräsch..
somnade med smink och linser och allt!
så ska ta mig en fett lång och skön dusch..
sen ska jag börja göra iordning mig igen, haha.
hörs senare! puss

Inga kommentarer: