20100104

I'm so sorry..

Hejhej!
har inte suttit vid datorn på ett tag,
men jag har ingen lust eller ork så..
anyways, har spenderat hela dagen i sporthallen och tittat på när damerna spelade..
gick väl sådär för vårat lag, menmen :)
käkade lite mat förut med, hehe.. gott som fan.

ikväll ska jag nog inte göra något speciellt,
kanske sätter mig vid datorn.. beror på vilka som är inne.
basta ska jag iaf göra! haha

imorrn är det tisdag,
men har ingenting planerat så tror jag ska vara hemma.
kanske ska dra iväg på kvällen, men fårse.

lovet är ju typ slut alldeles strax, så måste passa på att vila ut nu.
egentligen borde jag plugga också, eftersom jag ska göra ma-prov innan jag åker.
men äh, det hinner jag nästa vecka :)

kanske ska poppa lite popcorn nu och kolla på en film?
tror nog det, pusspuss :)

Inga kommentarer: