20100113

in an other life..

Hejhej!
sitter här och har kramp i magen eller någonting..
gör iallafall sjukt ont!
tränade ju inte ens magen idag på gymmet,
så det kan ju inte vara det.
aja, får sova tidigt och hoppas på att det går över :)

missade kemin imorse.. heh, hade en liten extra lång sovmorgon.
sen hade vi bara matte och franska,
så dagen rullade på rätt fort :)
efter skolan följde jag med Peem hem,
och vi tittade på film och grejer tills pappa hämtade mig :)
sen har jag bara testat på det nya gymmet med laget,
sämsta gymmet jag någonsin varit på måste jag säga.
fyfan, ingen musik OCH tvn va avstängd.
man bara måste ha musik när man tränar?
lixom, va fan tänker dom med?
aja, måste ju gymma där varje onsdag ett tag framöver,
så det är la bara att vänja sig..tyvärr.

äsch, jag klarar inte av det här mer..
ska lägga mig i sängen och hoppas på att det går över.
ha det! puss

Inga kommentarer: