20100115

when I was still your number one..

Hejhej!
Peem åkte nyss hem, så jag sitter och lyssnar på musik :)
ska fixa iordning mig om en stund,
byta om och lite så..
sen ska jag till Elin och äta tacos och umgås med henne och Zandra :)
så sjukt länge sen vi umgicks alla tre,
så ska bli askul att göra något tillsammans :)

iallafall :)
imorrn kommer Peem hit någon gång :)
men ska fixa lite inför thailand på dagen och så..
köpa tusen liter bodylotion typ ;)
aja.. packar nog inte förens på.. söndag skulle jag tro.

nu börjar jag bli hungrig haha!
hoppas vi ska äta snart,
puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dom har jättebra produkter i Thailand som passar den starka solen och luftfuktigheten så köp där och mycket billigare :)))
Sist vi var där så köpte jag nya kläder varje dag vi gick från stranden, speciellt bikinis och toppar dom är nästan gratis :)

' sa...

Jo,jag har hört det.. :)
men ska ta med mig lite grann härifrån också :)