20100114

you're running trough my mind all day

Hejhej!
pratade nyss med Emelie, hehe..
jani, den bruden kan verkligen få mig glad ;)
ska iallafall träffa Elin senare tror jag :)
får se om hon kunde eller inte,
skulle vara skönt att sova också..men nja.

anyways, skolan började med att vi planerade filmen vi ska göra :)
så vi satt med det i 2½ timma och skrattade och kom på saker, skitkul!
synd att jag missar inspelningen och allt bara.. haha (n)
men efter det hade vi några lektioner,
sen så gick jag, Chorell, Albin, Dimi och två till som jag inte kan namnet på till donken :)
tjockade oss lite där, sen vare tänkt att jag skulle gå hem, men jag stannade kvar på engelskan också och gick hem innan profileringen istället :)
snart ska jag väl smsa Elin och säga att jag är färdig,
men vill vila lite först.. haha

imorrn är det fredag och nästsista dagen i skolan för min del!
känns helt sjukt att tiden har gått såhär fort nu asså.
åker lixom om 5 dagar, haha!
hoppas bara att jag blir brun,
och inte kommer hem lika vit som jag är nu..heh
ayah!
Zandra kommer till Motala imorrn med,
så Elin och jag tänkte träffa henne en stund.
blir väl en liten tjejkväll eller något :)

nu orkar jag inte skriva mer,
ska sova en timma.. eller två. haha
skriver kanske lite sen också :)
ciao!

Inga kommentarer: