20100204

Hejhej!
gick upp för en liten stund sen,
och gud va gott det är med en vaaanlig frukost..
oboy och rostade mackor, mums!
fast, det hade inte varit fel med lite vattenmelon också, heh.
anyways, ska nog packa ur resväskan idag och småfixa lite..
Peem skulle komma förbi efter skolan tror jag,
så vi ska la hitta på något också :)
förhoppningsvis kan jag träffa Emelie ett tag med,
gud.. känns som en evighet sen jag träffade henne!
annars ska jag nog bara ta det lugnt,
ska till skolan imorrn med så sova tidigt blire.

har faktiskt tagit en jäkla massa bilder i Thailand,
så det kanske kommer upp någon bild nån gång ibland..
men inte just nu.
hade iallafall kul där,
solade och badade varje dag.. förutom 2 dagar i bangkok då vi bara shoppade..
fast haha, jag hittade ingenting mer än en väska (n)
åkte även upp i Thailands högsta torn,
och jag som är höjdrädd dog.
nejmen, det va jätteläskigt men ändå en rolig grej lixom.. hehe.
maten va skitgod, och alla, verkligen ALLA, va jättesnälla och roliga!
så jag har haft det heelt jävla underbart :)

nu har jag ingen ork att skriva mer, haha.
ska duscha och smörja in mig så att jag inte börjar fjälla ännu mer!
laterrr !

1 kommentar:

Anonym sa...

Det börjar redan på flyget hem för det är så torr luft ombord. Men du kan fylla badkaret och hälla i härliga oljor eller babyolja så torkar du inte ut. Sen ska du dricka ca 2L vatten varje dag och smörja dig flera gånger varje dag. Och se till att inte ha för torr luft i bastun :)
Lite tips också:
http://www.radarzine.com/skonhet/2010/01/30/bevara-din-solbranna/