20100219

I am who I am

Hejhej!
skapligt tröttsam dag i skolan idag!
är helt sjukt trött, men orkar inte sova..
hungrig är jag också, igen, men får äta någon gång senare.
Peem skulle komma hit senare, tror jag.
så får se vad vi hittar på :)
annars så är det bara en vanlig slapp fredag som gäller,
mams har köpt popcorn, choklad och dricka så min fredag är fulländad :)

imorrn ska iallafall Emelie komma hit,
så det blir förhoppningsvis en sjukt rolig och STÖRD kväll :)
och så kanske jag ska träffa Johan en liten stund med!
länge sen, så det ska bli jättekul :)

och på söndag ska jag verkligen försöka ta mig till träningen.
är ju inte utomhus då, så kan inte skylla på kylan (N) ;)
äsch fan, bara pallra sig dit och köra på!

tog nyss en bild iaf,
tyckte det va lite ont om sånna här i bloggen.. haha
ska försöka bättra mig :)

nu ska jag iallafall ta och fixa iordning mig lite,
hörs senare skulle jag tro :)
puss!

Inga kommentarer: