20100211

I would die for you

Hejhej!
hela dagen har varit helknasig men fylld med sjukt mycket skratt!
först var det ju nationellt prov, och det gick över förväntan asså.
när det va över så gick Chorell, Emelie och jag till donken för att chilla lite :)
och där pratade vi om minnen och skrattade tills tårarna rann!
det känns så sjukt bra att sitta med 2 gamla vänner och prata om minnen,
lixom.. hur mycket har man inte upplevt tillsammans?
anyways,
sen blev det spel på svenskan.. och det blev rätt mycket skratt då med.
slutade iallafall efter en rätt så kul fördjupning :)
mötte syrran, Alexander och William efter skolan för dom skulle hit..
slappade lite i soffan, sen satte busAlex igång ;) haha
haha, sötare unge finns bara inte!
meeen iaf, hade ju egentligen träning idag,
men bestämde mig för att det är viktigare att plugga..
så jag har gjort det jag kan på so-läxan.

nu ska jag nog basta alldeles strax,
peela kroppen lite och sen smörja in mig.
sen ska jag lägga mig och sova,
för redan nu börjar jag bli sjukt trött.
sen imorrn så är det skolan som vanligt,
efter skolan drar jag direkt till stan med systeryster och småpojkarna :)
blir nog rätt så kul :)
sen måste jag städa mitt rum,
för inte ens jag klarar av att ha det såhär längre.
ser helt hemskt ut, och jag brukar ha stökigt.. men fan inte SÅHÄR stökigt.
noep, det ska fixas.
sen kommer Emelie på kvällen,
blir kanske pizza.. annars blir det bara massa chill och snack :)
men det är skitnice det med :)

aja, hörs imorrn typ
ciao!

Inga kommentarer: