20100221

I've never loved someone like this before

Hejhej!
det va verkligen sjukt kallt att gå ner till donken förut,
men det va värt det :)
länge sen jag träffade Johan ju.
sen så kom även Emelie ner när han skulle hem,
så vi gick förbi G-huset och köpte maasssooor godis! haha
sen frös vi ihjäl på vägen hem typ.

direkt när vi kom hem så la vi upp godis, och fixade drickan och det..
sen la jag mig i sängen, and guess what?
jag somnar.
och tro inte att jag vaknar förens 3 timmar senare,
och då ska hon hem!
sov med andra ord bort hela kvällen,
men Emelie hade visst skrattat litegrann åt mig.. haha
pratade tydligen om pinsamheter och p-piller (y)
aja, nästa gång då ska jag INTE sova!

rätt onödigt att köpa allt det där godiset,
när varken jag eller Emelie ätit speciellt mycket.. haha
är jättesugen på popcorn också,
men känner mig sådär äckligt jävla illamående så njae,
får ta det imorrn eller så.
kanske ska till Älsk imorrn med,
men får se hur det blir..
skapligt dåligt väder lixom.

annars ska jag nog inte göra någonting nu inatt..
blir väl att sitta vid datorn ett tag,
sen blir det sängen.
fett trött nu med,
men vill inte sova än..
aja, vi hörs imorgon istället!
puss

Inga kommentarer: