20100223

Sitter man här ännu en gång med en jävla massa klet i håret,
lika tråkigt som vanligt..
men förhoppningsvis blir folk lite socialare på msn snart :)
tänkte först ta en bild och visa hur det ser ut än så länge,
men haha.. never gonna happen.
ser ut som jag vetintevad just nu ju! haha
menmen, imorgon lovar jag en bild.
om jag är nöjd d.v.s haha.

har egentligen ingenting att berätta,
men har så himlans tråkigt..
så va fan, drar till med ett sånt där tråkigt test! haha

SENASTE PERSONEN SOM...
sov i din säng? förutom jag så.. peem.
såg dig gråta? peem
fick dig att gråta? jag själv
du gick på bio med? Theo :)
du gick på stan med? Ivarsson :)
skällde på dig? pappa.
skickade ett e-mail till dig? ingen aning.

HAR DU NÅGONSIN...
sagt " jag älskar dig" och menat det? absolut :) !
sagt "jag älskar dig" och inte menat det? det har hänt, men inte längre.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? asså va? nej haha

STUFF...
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? dont know, kanske?
är du ensam nu? nix, kissemissen ligger i sängen.
vill du gifta dig? absolut!
vill du ha barn? självklart.

EXTRA STUFF...
tar du droger? aldrig.
dricker du? det händer.
vem är din bästa vän? Emelie!
vad är du mest rädd för? -
vem hatar du verkligen? ingen
varit kär? ÄR kär!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU...
gråtit? tror inte det
köpt någonting? yep
varit sjuk? nix
sjungit? absolut!
träffat någon ny? nej
saknat någon? jaaa.. min bby
kramat någon? jadå, haha.
pussat någon? det med.

haha asså.. en kvart kvar.
vad fan kan man göra?
tror jag ska äta lite choklad och tycka synd om mig själv.
vi hörs! puss

Inga kommentarer: