20100308

sista inlägget..


nu blir det sista jag lovar sara:)
men eftersom du är på toan igen så..
ehhee.. tänkte bara säga att jag älskar dig :)
du är den som lyser upp min dag, den som gör mig glad
den som alltid smittar av sig sin glädje ( du vet ju att jag blir sur när du är sur, glad när du är glad osv.. :) )
bättre vän än dig finns verkligen inte, du är den bästa och kommer alltid vara.
och du vet att jag finns här för dig, precis så som du finns för mig.
men vi måste försöka hitta tillbaka.. bara vi båda försöker så kan det gå
jag vill kunna få umgås mer med dig, ha det som förut då vi va mer tillsammans med varandra och allt..
jag saknar det
men du vet att jag ska försöka.

du vet hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig och jag lämnar dig aldrig.
jag kommer alltid stå vid din sida, no matter what!
" I believe that nothing's stronger than our love "
tack för att du jämt finns där för mig, hur jag än är
tack för att du jämt finns och lyssnar och försöker förstå och hjälpa mig, jag uppskattar verkligen det.


dag&natt..


jag älskar dig, glöm aldrig det


/ emelie

Inga kommentarer: