20100403

Glad Påsk!

Hejhej!
tror det blir en rättså härlig dag idag faktiskt,
solen skiner och vi ska äta påskbord och så,
och senare mot kvällen kommer Älskling hit och sover över. Great!

vaknade nyss iallafall,
ska alldeles strax rosta några mackor och äta frulle,
sen ska jag väl börja göra iordning mig.

aja, haha.
jag hade faktiskt med mig kamran igår,
men jag använde den inte.. haha.
vi cyklade iallafall halvvägs till Rimi,
men sen åkte bakhjulet av så det va bara att parkera cykeln och sen gå resten av vägen..
köpte lite cola och popcorn, sen gick vi hem till Emelie.
där spelade vi 500, haha, och jag va grym som vanligt.. hehe
nejmen, det va faktiskt kul! skitlänge sen vi körde det.
sen tog vi det lugnt mestadels, lagade mat och så.. heh
rolig kväll iallafall!

funderar på att hoppa in i duschen nu faktiskt,
känner mig stressad fastän ingen kommer innan 16-17.
äsch, haha.
vi hörs sen! puss

Inga kommentarer: