20100527

Hejhej!
igår kunde jag inte skriva någonting eftersom jag inte satt vid datorn överhuvudtaget.
efter skolan igår så sov jag, sen gick jag ut och träffade folk,
och mot kvällen cyklade jag iväg till min Älskling.

idag då? lång dag i skolan.
men har åtminstonde fått reda på 3 betyg till, mvg i fysik, svenska och engelska!
känns riktigt jäkla bra det där faktiskt.
resten av betygen tror jag inte har förändrats så mycket.
men äsch, har iallafall höjt svenskabetyget ett snäpp!

ska alldeles strax slänga ner träningskläderna i väskan och bege mig till Z.
får se hur det går att träna, med tanke på hur mycket mat jag tröck i mig förut.
haha, aja.

hämtade iallafall min avslutningsklänning idag, och den passade perfekt.
enligt Nellys mått skulle den vara alldeles för liten, men icke sa nicke; PERFA!
så nu har jag åtminstonde en klänning.
sen på måndag nästa vecka ska mami och jag in till lkpn för att hitta en till,
plus ett par skor till avslutningsklänningen.

anyways, har lite bråttom nu..
men vi hörs efter träningen om jag inte är heeelt slut!
här är en bild på bror från hans konfirmation förra veckan iallafall,
han i mitten såklart! haha.

puss!


Inga kommentarer: