20100531

Hejhej!
tänkte att jag skulle sova närsomhelst,
men tänkte berätta lite om dagen först.

först och främst var det ju skolan som vanligt,
och bby och jag stack hem vid 14 istället för 15:20.. hehe
sen åkte vi iallafall till Linköping.
hittade faktiskt det jag behövde, även fastän jag kanske inte är supernöjd.
va helt otroligt omöjligt att hitta skor till min skolavslutningsklänning,
så får använda mina gamla vita.
men köpte istället ett par svarta gladiatorskor som jag ska ha till klänningen jag köpte.
kanske kan lägga in en bild på alltihop imorgon? fårse!
iallafall, avslutade shoppingen med lite käk på donken. haha

sen när vi kom hem så somnade Peem, haha.
så jag låg och vilade lite jag med.
sen bastade vi och myste lite.
toppendag minsann!

men ja.
tänkte läsa några bloggar sen ska jag sova.
men vi hörs imorgon med eventuellt några bilder!
puss

Inga kommentarer: