20100503

Hejhej!
tänkte slänga in en billys i mikron eller lite popcorn snart..
men har inte riktigt bestämt mig än.

efter skolan idag så gick Emelie och jag till kiosken,
köpte oss varsin glass och umgicks med folket där.
va lite kyligt, men det va rätt okej när solen väl va framme.

gjorde iallafall franska nationella idag, skrivdelen.
precis som dom andra proven i franska gick det nog åt helvete..
men hoppas verkligen jag klarar ett g.
sen så hade vi lite slappa lektioner och så..
har dock sjukt mycket nu att göra på någon vecka,
men jag har ingen ork överhuvudtaget!
borde väl passa på nu när jag inte kan göra så mycket,
och inte har några fotbollsträningar och så..
men det går bara inte, har en spärr i huvudet eller något.
men ska verkligen försöka ta tag i det, nån dag.

iallafall, har nog bestämt mig nu faktiskt.
lika bra att göra båda och liksom!
vi hörs senare då, puss

Inga kommentarer: