20100625

Hejhej!
blir ett litet nattinlägg nu då, haha.
systeryster ska väl alldeles strax gå och lägga sig,
så jag funtar på att göra det också asså.
borde egentligen ha sovit för läänge sen,
men tanke på att vi ska va hemma vid 9-10 imorgon..
menmen, får ta igen den sömnen nån annan gång.

annars ikväll så har vi väl mest kollat på tv,
älskar ju kriminalserier, eller vad man nu ska kalla det,
så att CSI och CM gick på tvn skada ju inte, heh.
sen så hon har pillat lite med mitt hår och gjort en inbakad fläta.
ser ut som en riktigt hästtjej nu asså, haha!
har testat ha mittbena några dagar nu med,
men vet inte riktigt om jag gillar det eller inte..
ska försöka vänja mig lite, sen kanske jag kan variera frisyr lite oftare haha!
ska dessutom klippa mig i slutet av månaden,
så tänkte faktiskt klippa av en bra bit, för mitt hår är sjukt slitet.
menmen, rätt fränt att jag inte har solat idag fastän vi hade riktigt bra väder!
brukar ju alltid sola 24/7 för att bli brun, haha.
men just nu har jag tröttnat.
intressant va? haha
ne fan, ska borsta tänderna.
Natti Natti

Inga kommentarer: