20100614

Hejhej!
har nyss handlat lite med bby och hans lillasyster,
men nu duschar han så jag tänkte passa på att skriva.

hittade inte så mycket på stan, köpte ett par tights och en skjorta,
och imorgon ska jag till stan igen med Zandra och köpa ett par tights till.
har föresten haft en superbra dag hos systeryster,
har lekt i lekparken med Alex och så har vi kollat på film och lite allt möjligt.

imorgon så ska Elin ha en födelsedagsfest, eftersom hon fyller 16år på onsdag.
blir nog superkul! ska vara där lite tidigare för att hjälpa till lite.
och på onsdag ska jag hem till Mikki och umgås med folk,
se på film och bara ta det lugnt.
tror också jag skulle jobba på torsdag,
tjäna ihop lite pengar till lagkassan..
men mer än det där har jag inte bestämt för den här veckan!

anyways, tänkte krypa ner i sängen nu och vänta på min Älskling.
men vi hörs imorgon! pusss

Inga kommentarer: