20100612

BAD UPDATE

Hejhej!
har varit dålig uppdatering dom senaste dagarna,
men jag har umgåtts med min pojkvän och varit i Huskvarna.

igår firade vi iallafall Niklas som tog studenten,
det blev roligare än jag trodde och alltid lika kul att träffa kusinerna.
dock somnade jag inte förens fyra, och vi skulle åka hemåt tidigt.
så när vi kom hem vid 11 så sov Älskling och jag till 17,
sen beställde vi hem varsin pizza haha, tjockt.
tittade även på en film, Summer's Blood hette den, helt okej.
och i torsdags, tror jag det va, kollade vi på "The Human Centipede",
och den rekommenderar jag verkligen, skitbra.

anyways!
imorgon ska jag träffa Emelie, så fårse vad vi hittar på.
får hoppas att vädret blir bättre än det varit dom senaste dagarna,
så att man kan vara utomhus.
menmen, vi får väl se!

nu tänkte jag äta lite honungsmelon,
och så ska jag nog försöka sova rätt tidigt idag.
men vi hörs imorgon!
bye

Inga kommentarer: