20100602

Hejhej!
Idag har vädret varit helt grymt bra.
slutade vid halv tolv så när jag va hemma vid ett,
så la jag mig i solen direkt och bara chillade!
helt sjukt underbart skönt var det.
hoppas vädret fortsätter såhär så man kan få lite färg till skolavslutningen, utan en massa BUS.

anyways!
Elin och jag stack ner en sväng på moppen till stan idag,
köpte lite smink som jag behövde. (kommer upp bild lite senare)
därefter åkte vi till kiosken och åt varsin glass.
passade även på att ta en promenad i värmen, hehe.
men sen skulle Elin iväg till stallet,
så jag la mig i mammas säng och vilade en stund.

Imorgon så har vi ingen vanlig skoldag.
vi ska först ha hemkunskap ett tag, städa och så.
sen ska vi ha mentorsdag, mysdag, vad man nu kan kalla det.
slutar vid två, sen tror jag att Älskling följer med mig hem.
sen vid sex-halv sju sticker jag ner till Z för att träna!

iallafall.
tänkte ta och käka lite ugnspizza nu innan den kallnar,
men bilder kommer lite senare.
pusspuss

Inga kommentarer: