20100629

Hejhej!
kommit hem nu från Emelie,
vi körde en halvtimma typ, sen va vi rätt så trötta.
så vi la oss och solade istället, haha!
supervarmt idag, men jag orkar inte vara ute just nu.
känner att jag måste få något i magen.

senare ska Emelie och jag gå en liten promenad med bebis,
men det blir nog en kort en, med tanke på att det är riktigt varmt för Eddie.
sen vet jag inte om vi ska hitta på något,
eller om jag bara ska chilla hemma.

kl. 20:30 ska jag iallafall ligga i soffan med ett glas kall saft och kolla på fotboll!
mina två favoritlag kör ju mot varandra, så det finns inte i min värld att missa den matchen.
liksom, alla mina tre älsklingar på samma gång, inte helt fel direkt ;)

menmen, mamsen hade visst köpt jordgubbar,
så får väl ta det till lunch !
vi hörs senare, ciaao

Inga kommentarer: