20100617

Hejhej!
ska alldeles strax ut en sväng och säga hejdå till Christian som åker till Bosnien imorgon,
sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske kolla på nån film.

dagen började iallafall med att jag la mig ute i solen med mami,
och vi solade ett tag, sen stack hon in och då kom lillebror ut istället.
solade dock inte så länge, eftersom jag blev uttråkad?
förr kunde jag sola från 12-18, och nu tröttnar jag efter en timma?
usch, jag vill ju bli brrruuun.
dessutom ska det regna i helgen, men hoppas vädret blir bättre efter.
anyways, vid fem åkte Lina och jag till Smedsby.
jobbade i kiosken där till halv åtta, sen kom Moa och Elin och tog över.
gick faktiskt riktigt fort, och vi hann sitta ute i solen ett tag med.

har fortfarande inte tagit några kort på kläderna jag har köpt,
men det kommer väl någon dag framöver.
ayah, ska fixa mig lite smått nu.
hörs senare, ciao!

Inga kommentarer: