20100702

6 Månader med min Älskling, (L)

Hejhej!
egentligen skulle det här inlägget lagts upp igår då,
med tanke på att klockan närmar sig 02:00, och då är det den 2/7.
men vi säger att det fortfarande är den 1/7, aight?

igår hade jag iallafall en toppendag med min bby,
han bjöd på thaimat, sen kollade vi på film och tog en kvällspromenad till donken för en mcflurry!
hade det verkligen supermysigt igår.

sen idag så har vi väl inte gjort någonting direkt,
legat och pussats i sängen mest, haha.
men äsch, sånna dagar får man ha ibland :)

vi skulle ju egentligen på bio idag,
i och med att vi har ett halvår idag.
men bby va tvungen att vara barnvakt,
så vi ska se Eclipse imorgon istället.
och innan bion så ska vi käka lite kinamat,
inte helt fel asså.

men imorgon har jag klipptid halv tre,
och vid ett så skulle jag träffa Elin.
så det är la dags för mig att dra mig nu,

vi hörs imorgon!
pusspusss

Inga kommentarer: