20100715

Hejhej!
älskling åkte precis hem så jag passar på att uppdatera lite nu innan sängdags.
har haft en superbra dag med mitt hjärta.
badade lite i poolen hos min moster, dock kom det moln och grejer,
så vi packade ihop och begav oss hem till mig rätt fort.
väl hemma så pussades vi lite, haha
sen kom alex, så lekte lite med honom ute,
men sen kom ovädret, både åska och spöregn.
så älsk la sig i sängen och somnade, haha.
har även bastat och lite så nu på kvällen.

imorgon var väl tanken att jag skulle till varamon med Elin,
men hon har inte hört av sig idag.. så vi får väl se.
vet inte riktigt hur vädret ska vara heller.
och på kvällen är det party i varamon tydligen..
men vet inte riktigt om jag ska dit eller inte.
ska prata med Lina imorgon.

annars då, mamma och dom åker på lördag.
kan inte säga annat än att det kommer bli superhärligt!
två hela veckor med världens finaste pojke,
kan ju inte bli annat än bäst.

menmen, ska borsta tänderna och sen läsa lite.
haha, har blivit värsta boknörden igen.. menmen, jag har mina perioder.
vi hörs imorgon igen! godnatt!

Inga kommentarer: