20100704

Hejhej!
funderar på ifall jag ska sova snart, eller om jag ska ladda ner en film och kolla på den först.
blir väl antagligen det senare alternativet.. haha.

har iallafall bara tagit det lugnt ikväll, mami beställde hem pizza.
huvudvärken försvann förut, men är visst tillbaka nu.
hoppas det försvinner tills imorgon bara.

har visst glömt att berätta att jag knappt kan prata.
va lite smått hes under dagen igår, men efter virvelvinden va det mycket värre.
sen imorse vid sju, när bby skulle sova (jag hade somnat i soffan), så väckte han mig,
och då kunde jag inte prata överhuvudtaget.
tur att jag varit ensam hemma hela dagen så jag kunnat vila rösten iallafall,
dock är jag fortfarande superhes.
menmen, det är som det är.

nu tänkte jag ladda ner en film,
vi hörs imorgon :) godnatt!

Inga kommentarer: