20100704

Hejhej!
gårdagen och kvällen va rolig faktiskt.
jag träffade Fanny och Elin vid mcdonalds,
sen kom Fredde och Marcus så vi gick till stan,
åkte virvelvinden en gång sen satt vi mest och kollade,
gick fram och tillbaka till mcdonalds och lite så. haha
sen träffade jag bby på hemvägen så han följde med hit och sov över.
dock åkte han vid elva imorse, för han skulle till varamon.
funderar på ifall jag orkar åka dit imorgon kanske..
får se, beror lite på vädret också.

har iallafall legat och solat ett tag här hemma,
men det blev rätt molnigt nu så jag gick in för en vattenpaus.
vi har nästan 40grader i skuggan här hemma, något otroligt skönnnntt!
ikväll ska jag träffa Elin och vi tänkte ta ett kvällsdopp i Jerusalem.
kvällen blir nog greaat.

men äsch, klockan närmar sig fem,
så jag tror jag ska ut och bättra på brännan sista timmen.
puussss

Inga kommentarer: