20100717

Hejhej!
hur härligt är det inte att vakna av att det åskar som bara den och inse att man är ensam hemma, med en hund som vill ut och gå?
fyfan, jag hatar åska.

annars så har väl dagen varit okej än så länge,
mami och dom håller på och städar hela huset så det är fint innan dom åker.
och jag måste tydligen städa mitt rum också.. blääää
är så sjukt jävla trött asså!
tror jag la mig vid fem igår, och vaknade vid halv elva av åskan, HEMSKT!

idag blir det iallafall en mysig hemmakväll med min Älskling.
mami och dom åker ju mot Stockholm inatt, för att ta båten till Finland.
och sen är det dags att vända tillbaka dygnet heeelt!
lilla Eddie måste ju ut och gå var tredje/fjärde timma, och det börjar redan kl. 6 på morgonen.
men trots det ser jag fram emot dom här 2 veckorna.

nu ska jag iallafall plocka iordning i rummet lite..
sen ska jag försöka pigga upp mig med en dusch.
cyyyaaaaa

Inga kommentarer: