20100710

Hejhej!
igår så blev det ingen uppdatering iochmed att jag åkte iväg och tältade,
dessutom kom Eve hit tidigare än bestämt så jag hade inte tid.
när Eve kom så gick vi iallafall ner till charlottenborg en sväng,
va barnvakt åt Alexander en stund, sen kom en annan Alex och hämtade oss.
åkte hem till mig, hämtade packningen sen åkte vi till Vinberga.
när vi hade slagit upp tältet så hade dom flesta kommit dit,
så vi gjorde iordning sittplatser och så.
Eve och jag badade dessutom i dammen där, va helt sjukt ljummet asså.
anyways,kvällen va väl helt okej, jobbigt med mygg och så.
lite trist att alla åkte hem vid 5 förutom Eve, jag och Vendela som inte hade någon skjuts då..
så vid sju försökte jag sova, eftersom jag inte fick göra det på natten.
sov ett tag, sen ringde mami och så kom hon och hämtade oss.
åt lite mat när jag kom hem, sen sov jag tills bby ringde.

ikväll har vi kollat på matchen,
och nu ska vi väl mysa lite eller så.
får se om vi kanske laddar ner en film med.

vi hörs imorgon, puuusss

Inga kommentarer: