20100703

Hejhej!
usel uppdatering nu dom senaste dagarna,
men det är faktiskt sommar nu så jag passar på att vara ute.

gårdagen va helt underbart bra!
vi gick till Ming och åt kinamat,
sen gick vi ner till motalafestivalen för att fördriva tiden,
och där träffade vi några av Peems kompisar och hans syster.
hängde med dom nån timme, sen gick vi till bion.
filmen va faktiskt riktigt bra, men tycker fortfarande att ettan är bäst.
efter bion så gick vi iallafall tillbaka till festivalen,
och först va vi med Peems kompisar, sen träffade vi även massa andra.
åkte virvelvinden, så har skaaapligt ont i ryggen.. menmen.
vi gick iallafall hem vid ett och så kollade vi på tv,
myste och pratade till kl. 5 imorse ungefär.
väldigt smart när vi skulle upp nio, haha.

menmen, imorse var det väldigt segt att gå upp.
men upp kom vi, och jag stack till varamon med Elin.
idag skulle vara den varmaste dagen i helgen? bullshit!
visst, det va ju varmt, men vart va solen?
ayah, låg där några timmar och badade riktigt mycket faktiskt.
sen gjorde jag mat åt henne och mig, så vi åt nyss.

nu ska jag kolla på fotboll tänkte jag,
sen ska jag ta mig en dusch och göra iordning mig för kvällen.
tillbringar den med Fanny och Elin, så det blir nog kul.
sen kommer Älsk hem till mig, för jag kan inte sova ensam hemma. haha
fjantigt som bara den, menmen så är det.

äsch, nu måste jag heja på Argentina!
inte fan ska väl Tyskland vinna? nee, tänkte väl det!
hörs senare, pusss

Inga kommentarer: