20100831

Hejhej!
ååååh, är helt jäkla slut i kroppen, huvudet och ja.. överallt.
har ju haft idrott idag, 3 timmar, sen hade vi lite mentorstid.
slutade tidigare än vanligt, men va inte i stan förens 16:10,
så missade precis bussen så jag va la hemma vid.. 17.
drog iväg till willys och inventerade.
så jag kan räkna med träningsvärk imorgon med,
för kaffekartongerna vägde en heeeel del.

imorgon slutar vi supertidigt, så jäkla skönt.
är la hemma vid halv två kanske, så ska kanske träffa Älskling.
annars får jag väl helt enkelt försöka hitta på någonting annat.
vet ju inte riktigt hur det blir, eftersom jag inte kan ringa honom.
men det märks ju imorgon.

nu tänkte jag borsta tänderna och se ifall honey loggar in,
men som det ser ut nu så gör han inte det.
AJA, CIAO

trött tjej efter en hektisk dag.. haha

Inga kommentarer: