20100818

Hejhej!
asså, jag är alltid en sån som vill hålla på och ändra fram och tillbaka med mitt hår.
men nu har jag fan bestämt mig, never ever ska jag färga mörkt.
gjorde "mörkblonda" slingor idag, men det slutade med att HELA håret blev mörkgrått.
skapligt tråkigt eftersom jag lagt ut en hel del på att få min tidigare hårfärg, som förövrigt är helt borta.
men, så fort jag har fått in lite pengar ska jag bege mig till frisören och göra blonda slingor.
för då blir det förhoppningsvis den hårfärgen jag ville ha från början.
dock lär det dröja ett tag innan jag får dom.
anyways, det är det enda vi har gjort idag i skolan.
klippt oss, färgat och lite sådär.
här har ni lite bilder,
skriver mer senare när jag är på bra humör.
alltså, när älskling åkt hem.

PUSS
FÖRE

EFTER

Inga kommentarer: