20100815

Hejhej!
blev inget inlägg inatt, vilket ni säkert märkte.
men det blir ett nu istället!

gårkvällen blev faktiskt roligare än jag trodde, god mat och så :)
sen när älskling och jag knallade hem vid halv fyra så va vi skapligt trötta båda två..
men vi lyckades inte lägga oss förens vid 6-7 iallafall, för vi va tvungna att äta och så.
men trots att vi la oss så sent så va vi tvungna att vakna skapligt,
så vid 14 väckte jag Älsk och vid 16 gick vi upp, seg morgon haha.

idag har vi kollat på lillebrors match mot Maif, gick väl inte alltför bra.
sen har vi käkat pizza och lite gott, och så har vi slappat i sängen.
har haft tre toppendagar, så sommarlovet har slutat superbra.
känns nervöst att börja skolan imorgon, men äsch, det går nog bra.
har ju turen att iallafall känna 2st som ska gå i min klass, och vara bekant med 2 andra.
hade varit tusen gånger värre om jag var helt ensam!

menmen, klockan närmar sig halv tolv och jag ska upp 6.
dags att sova skulle jag tro.
vi hörs imorgon, godnatt!

Inga kommentarer: