20100817

Hejhej!
har inte riktigt tid att skriva..
men en kort sammanfattning av dagen ska jag väl hinna få ihop iallafall!
idag fick vi testa på att klippa helform på en docka,
fick inte någon information innan utan vi skulle testa oss fram.
men det gick väl rättså bra iallafall.

sen har vi även fikat med tvåorna och treorna,
och så fick vi saxpaket och alla andra fick datorer..
men min och 2 andras krånglade så vi lämnade in dom,
och skulle få tillbaka dom imorgon istället.
menmen, vänta en dag mer eller mindre gör väl inget.

imorgon tror jag att jag ska göra ljusbruna slingor i hela håret,
så att det blir lite mer skiftningar i håret än en och samma färg.
men allt beror på hur seriös tjejen är som ska göra det.
det är alltså treorna som ska göra det, så dom vet liksom hur man gör.

sen när jag kommit hem ska jag träffa min Älskling!
och gud vad jag har saknat honoommmmm.
gash, ska pussa ihjäl honom tror jag, hihi!

menmen, ska borsta tänderna och dra mig nu.
hör av mig imorgon, och slingar jag så kommer det upp bild.
PUSS

Inga kommentarer: