20100824

Hejhej!
har kommit tillbaka från träningen nu,
så strax ska jag käka lite sen blir det nog sängen.
kan inte sova efter skolan imorgon, så får sova tidigt ikväll istället.
ska nämligen till syrran imorgon efter skolan,
sen vid fyra ska jag ner till Älskling och umgås med honom.

idag hade vi lite tur, för våran mentor va sjuk så vi slapp mentorstiden.
med andra ord slutade vi 11:20, direkt efter gymnastiken alltså.
va dock inte hemma förens vid halv två.. men bättre det än fem.

annars så vet jag inte riktigt vad som händer..
på torsdag ska vi ha frisörämnen, så jag hoppas vi gör något kul.
sen ska vi ju till Montlè på fredag och så hoppas jag att vi stannar på stan hela dagen.
för Medina och jag tänkte gå en liten runda då.
sen ska vi träffas några tjejer och kolla på film :)
blir nog en superbra fredag tror jag!

menmen, nu ska jag käka lite.
men vi hörs imorgon :) pussiiss

Inga kommentarer: