20100822

Hejhej!
har precis ätit en stoooor tallrik med makaroner med skinksås.
och det va så sjukkkkt jävla gott att jag döööör.
va så jäkla hungrig efter matchen asså.
vann föresten med 2-1, men matchen va en riktig såndär skitmatch.
USCH! nästa helg får vi inte spela såhär, för då ska vi spöa skiten ur LSW.

men ja, imorgon sätter skolan igång på riktigt.
har matte och svenska på schemat.. så tror inte det blir någon superrolig dag.
men vi får väl se hur lärarna är och sådär,
har inte träffat några andra lärare än dom vi har i frisörämnena.
men det ska bli kul, och jag hoppas dom är bra.

resten av veckan ska vi ha vanliga dagar, förutom fredag.
för då ska vi till stan och kika lite i en affär som heter Montlè.
ska bli kul faktiskt!

men jag är verkligen helt supertrött.
så jag tror jag ska lägga mig och läsa lite..
sen ska jag nog försöka sova skapligt.
men vi hörs imorgon :) GODNATT

Inga kommentarer: