20100803

Hejhej!
idag har det varit en fartfylld dag, nevars, haha.
jag vaknade vid ett, men älskling va så himla trött så vi gick inte upp förens vid tre.
men det va skönt med en ordentlig sovmorgon iallafall, somnade ju trots allt inte så sent igår.
anyways, syrran och dom va här för att hälsa på mami och dom.
hon hade dessutom gjort en riktigt jävla snygg tatuering,
så nu har jag och mami bestämt att i slutet av augusti får jag min tatuering, längtar!
sen var det ju träning idag med, och det gick överförväntan faktiskt.
trodde jag inte skulle kunna passa en boll rätt, men det kändes så jäkla bra idag asså.
hoppas det fortsätter såhär nu, och att det inte blir några skador.
efter träningen åt jag lite, sen tog jag en timmes promenad med Emelie och bebis.
så nu är jag skapligt jäkla slut imorgon.. kan räkna med träningsvärk asså.
menmen, känns skönt att ha rört på sig ordentligt!

imorgon ska jag umgås med Emelie,
och eftersom skänningemarken drar igång imorgon kanske vi ska dit en sväng.
men den "stora" marknaden är ju inte förens på torsdag så vi får se,
på torsdag ska jag iallafall dit med familjen och Peem.
sen avslutar jag kvällen med fotbollsträning.

har faktiskt inte alltför mycket mer att skriva nu,
ska sova skapligt idag faktiskt så jag är pigg imorgon.
men vi hörs imorgon skulle jag tro,
ska även försöka hitta någon bild jag kan slänga in.
puuusssss



vet inte om jag har lagt in bilden någon gång tidigare, men den är gammal iallafall.

Inga kommentarer: