20100814

Hejhej!
igår hade jag knappt någon tid alls till att skriva,
för först var jag ju hos syrran, sen så typ direkt när jag kom hem så kom Elin till mig.
och vi typ hade en liten tjejkväll hon och jag, med lite film och godis.
va hemma runt ett och eftersom jag va tvungen att lägga mig tidigt,
tyckte jag att det var onödigt att jag skulle starta datorn då.
men nu är jag iallafall hemma, vann matchen med 5-0.
va riktigt döjobbigt att spela idag, för det va så sjukt varmt.
men väldigt skönt att vinna när man är sådär trött.
så yes, ett steg närmare fyran.

har käkat lite och sminkat mig.
ska föna till håret och se vad jag ska göra med det,
men tror det blir utsläppt eftersom jag har haft uppsatt hela tiden på sistonde.
vet inte riktigt vad jag ska ha på mig,
men får väl slänga på mig nånting som både är varmt men svalt.
för vädret där ute skiftar som attans asså.
ena sekunden är det jättevarmt, nästan fryser man.

ensam hemma är jag också..
mami och dom stack ut med båten medans jag va på matchen.
hade velat följa med faktiskt, men har ju lovat Bby att följa med honom.
men det ska bli en kul kväll!

kanske kan skriva sen när jag kommer hem igen,
beror på vad klockan är.
men nu måste jag kissa, ciao!

Inga kommentarer: