20100812

Hejhej!
jag kan ju börja med att svara på kommentaren jag fick i förra inlägget,
jag ska gå frisör på John Bauer gymnasiet i Linköping -supertaggad!

Iallafall, idag när jag vaknade vid tolv så kom syrran över hit med barnen.
och så stannade dom några timmar, så jag har bl.a hoppat studsmatta, spelat fotboll och kollat på tv med Alexander.
lillkillen blir ju otroligt nog aldrig trött, håller igång i flera timmar i sträck haha!
skulle egentligen gått en promenad och solat med Emelie,
men jag tyckte att 29,5 grader inte va det perfekta vädret för en långpromenad..
speciellt inte innan fotbollsträningen, så vi skippade det.
träningen gick bra iallafall, spelade mycket för att komma igång tills på lördag.
seriepremiär mot Tannefors i Linköping då ju..
förlorade mot dom sist, men attans va taggade vi är nu!
kommer gå galant tror jag nog :)

imorgon ska jag tillbringa dagen hos min syster, cyklar ner till henne direkt efter frukosten.
sen på kvällen ska jag träffa Elin, så jag hoppas vi kan hitta på något kul.

nu tänkte jag poppa lite popcorn och hälla upp ett glas fanta,
tycker allt att jag har förtjänat det efter träningspasset idag.
vi hörs imorgon!
PUSSPUSSS

bilden är tagen precis innan jag skulle sticka iväg på träningen..
tanken var att jag skulle skriva ett snabbt inlägg då om att jag skulle träna.
men njae, det hann jag inte, så bilden kommer upp nu istället.

Inga kommentarer: