20100811

Hejhej!
nu har svullona blivit trötta, så just nu ligger vi och slappar i sängen haha
lovar att jag kommer somna i samma ögonblick jag lägger ifrån mig datorn
fast, klockan börjar ju närma sig 3 så det gör väl kanske inte så mycket direkt.
lilla stumpan här bredvid mig lär nog somna rätt fort hon med, hehe

anyways, ikväll/inatt har vi spelat kort i stort sett hela tiden.
eller, jaa.. vi kollade på Sex and the City en stund med..
men sen kom det en stor hästmygga och störde oss,
så vi tog med oss en kladdkaka ner och mumsade i oss den.
därefter öppnade vi ostbågspåsen, som förövrigt är den största påsen jag någonsin sett, och så började vi spela kort.
jag förlorade mest, men ändå var det lilla Emelie som surade ihop haha.
menmen, så kan det bli!
sen blev jag lite trötter så vi la oss ner och småpratade om lite allt möjligt,
och därefter hämtade vi datorn för att pigga upp oss lite.
har haft en riktigt bra kväll, och det här är lite som the old times.
vara vaken länge, sova över, och ha massa gottit att mumsa på.
känns bra att hinna med en sån här kväll innan skolan drar igång.

menmen, jag hör av mig imorgon istället..
CIAO

Inga kommentarer: