20100827

Hejhej!
ska väl alldeles strax ska bussen till stan, om inte mami kan skjutsa.
sen möter Medina upp mig, och så gå vi till Alma.

har haft en superbra dag på stan tillsammans med klassen.
efter att vi fikat på mc med alla, så gick Linnea, jag och Medina på stan.
tittade runt lite, sen träffade vi även Annie så hon hängde på oss.
hittade väldigt mycket snygga plagg, men kunde inte köpa något.
så jäkla jobbigt när man har pengar, men inte kan använda dom.
ska ju slinga håret, förhoppningsvis nästa vecka, så måste spara lite.
menmen, så kan det vara.
får shoppa för nästa slant jag får av mami istället.
ska ju dessutom förhoppningsvis göra tatueringen snart!

men jaa.. kanske ska fixa till mig lite haha.
legat i sängen sen jag kom hem från stan så ser rätt sliten ut.
CYA

Inga kommentarer: